sobota, 5 listopada 2016

My, jednak, pozwala naszym kierownictwem i zewnętrznych ekspertów, aby przekonać ich, że karierę w muzyce nie przypadek, tylko kwota określonych zdarzeń, planów, inwestycji i zachowania, które powinny być podjęte na późniejszych etapach swojej kariery muzycznej.

Współczesny rynek muzyczny jest bardzo nieprzewidywalny.

24 września 2014 droga do kariery: tajniki branży muzycznej". NuPlays-klasy biznes-edukacja, zaczynamy publikację oryginalnego poradnik jest przeznaczony dla tych, którzy planują karierę muzyczną i chcesz być oparte na uzasadnionych założeniach. Zobaczyć pierwszy odcinek! W serii artykułów i filmów wideo, które chcemy przekazać informacje, doświadczenia, porady, wskazówki i sugestie, które uprzejmie je dla nas i dla ciebie. Wśród nich doświadczeni artyści, menażerowie, realizatorzy, promotorzy, organizatorzy i przedsiębiorcy, którzy znają mechanizmy, zasady i funkcje przemysłu rozrywkowego. Mamy nadzieję, że nasz przewodnik pod kierownictwem Akademii menedżerów muzycznych, nie tylko materialnego, ale przede wszystkim źródłem wiedzy, techniki i rozwiązania, które mogą pomóc zmniejszyć nieuniknione błędy i ominąć wiele przeszkód i powikłania typowe dla show-biznesu. Nie chcemy stworzyć wrażenie, że mamy przepis na sukces w branży muzycznej. Nie, to nie tak, chociaż, oczywiście, istnieje wiele ludzi, którzy wiedzą więcej niż inni, ilość sztuczek i tajemniczych ścieżek do góry. Spotkała późniejszych odcinkach tego serialu. Ale nawet jeśli nie może dokładnie przewidzieć, kto podbije serca i portfele widzów, a kto przegra po pierwszej rundzie.

Podziel się tym artykułem ze znajomymi: Tagi:edukacjaDroga, że przemysł karierytajniki muzycznejporadnik NuPlays podobne książki: "droga do kariery: tajniki branży muzycznej" ODC. 9.

Jednak wiemy na pewno, że kariera nie sprawia, że człowiek, który naiwnie wierzy, że dobra muzyka będzie się bronić, i artysta zawsze był. Współczesny rynek muzyczny jest bardzo nieprzewidywalny. Popularny dziś możesz zarobić bez sprzedaży jednego dysku. Milion można zarobić, gdy tylko filmy. Sukces tej trasy nie należy do reklamy w radiu lub w gazecie. Dziesiątki tysięcy ludzi, którzy kupują bilety na koncerty muzyków, którzy nigdy nie występowali w telewizji. Termin "kariera muzyczna" w tej chwili jest o wiele więcej wartości niż pół wieku temu. Jednak, ważne jest, aby zrozumieć kilka rzeczy, które są naprawdę przerażające. W zeszłym roku liczba wszystkich utworów muzycznych w sieci szacowano na 20 milionów euro. W tym roku chodzi już o 38 mln osób.

My, jednak, pozwala naszym kierownictwem i zewnętrznych ekspertów, aby przekonać ich, że karierę w muzyce nie przypadek, tylko kwota określonych zdarzeń, planów, inwestycji i zachowania, które powinny być podjęte na późniejszych etapach swojej kariery muzycznej.

Jednak wiemy na pewno, że kariera nie sprawia, że człowiek, który naiwnie wierzy, że dobra muzyka będzie się bronić, i artysta zawsze był. Współczesny rynek muzyczny jest bardzo nieprzewidywalny. Popularny dziś możesz zarobić bez sprzedaży jednego dysku. Milion można zarobić, gdy tylko filmy. Sukces tej trasy nie należy do reklamy w radiu lub w gazecie. Dziesiątki tysięcy ludzi, którzy kupują bilety na koncerty muzyków, którzy nigdy nie występowali w telewizji. Termin "kariera muzyczna" w tej chwili jest o wiele więcej wartości niż pół wieku temu. Jednak, ważne jest, aby zrozumieć kilka rzeczy, które są naprawdę przerażające. W zeszłym roku liczba wszystkich utworów muzycznych w sieci szacowano na 20 milionów euro. W tym roku chodzi już o 38 mln osób. Prawdopodobieństwo tego, że dzieło staje się popularne odtwarzania graniczy z cudem. Raport Stowarzyszenia przemysłu nagraniowego of America (RIAA), że w 2011 roku, 7,5 mln osób. 8 milionów euro. euro w obiegu cyfrowych plików muzycznych sprzedano nie mniej niż 100 sztuk. I tylko 0,5% wszystkich wydanych w tym czasie album osiągnął pułap 10 tysięcy. kawałki. Prawie wszystko, dlatego, że 94 proc., drugie i trzecie miejsce było mniej niż 1000 sztuk! My, jednak, pozwala naszym kierownictwem i zewnętrznych ekspertów, aby przekonać ich, że karierę w muzyce nie przypadek, tylko kwota określonych zdarzeń, planów, inwestycji i zachowania, które powinny być podjęte na późniejszych etapach swojej kariery muzycznej. Świadczy o tym w szczególności, że pierwszym Gościem naszego cyklu, w którym Mark Ласковски, dyrektor Warszawskiej progresji klubu. Słuchać do nich, jeśli Cię interesują, jakie miejsca należy wybrać pierwsze koncerty, a jeśli niepodległość wciąż aktualna. Podziel się tym artykułem ze znajomymi: Tagi:edukacjaDroga, że przemysł karierytajniki muzycznejporadnik NuPlays podobne książki: "droga do kariery: tajniki branży muzycznej" ODC. 9. O karierze w Rosji i za granicą, "droga do kariery: tajniki branży muzycznej" ODC. 8: oczami artysty "droga do kariery: tajniki branży muzycznej" ODC. 5. O projekcie "droga do kariery: tajniki branży muzycznej" ODC. 2.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz